του Pitsirikos
Πιτσιρίκο, νομίζω ότι πρέπει επιτέλους να ανοίξει μια σοβαρή συζήτηση για τις δημοσκοπήσεις. Έφτασαν στο σημείο -δια του αντιπαθέστατου Μιχελάκη- να καταργήσουν ακόμα και την απαγόρευση των δύο τελευταίων εβδομάδων προ εκλογών που ίσχυε μέχρι τώρα. Θα κινηθώ ουτοπικά επιχειρηματολογώντας υπέρ της κατάργησής τους.
Τι είναι όμως οι δημοσκοπήσεις;
Σύμφωνα με το Βικιλεξικό είναι η διαπίστωση της γνώμης μιας ομάδας ανθρώπων για κάποιο θέμα, η οποία γίνεται από την υποβολή ερωτήσεων σε ένα δείγμα του σχετικού πληθυσμού, την καταγραφή των απαντήσεων, και τον έλεγχό τους με στατιστικές μεθόδους.
Ποιο ποσοστό εκπροσωπεί το δείγμα αυτών που απάντησαν επί του συνόλου αυτών που ρωτήθηκαν αρχικά αλλά αρνήθηκαν να απαντήσουν;
Ποιός καθορίζει τις ερωτήσεις και πώς είναι δοσμένες; Ποιός ελέγχει τις εταιρίες στην αξιοπιστία τους και στις πιθανές σχέσεις τους με τη διαπλοκή;
Για το κατεστημένο είναι «εργαλείο στα χέρια των κομμάτων για την αξιολόγηση του έργου τους», «απεικόνιση μιας δεδομένης στιγμής και τίποτα παραπάνω»-αυτή η μπούρδα είναι το ευφυολόγημα κάποιου αλήτη για να τις κάνει τάχαμου να φαίνονται πιο αθώες και άλλες τέτοιες μ@^@&!ε$. Αυτό το εργαλείο μπορούν να το αξιοποιούν-και μετά να το βάλουν όπου θέλουν-και με μυστικές δημοσκοπήσεις, δεν χρειάζονται οι φανερές.
Κατά την δική μου άποψη, είναι το απόλυτο μέσο χειραγώγησης της μάζας, το απόλυτο άλλοθι της ψευδοδημοκρατίας (republica κανονικά) ότι η μάζα μπορεί και καθορίζει τις εξελίξεις σε καθημερινή βάση και η ταφόπλακα της λαϊκής βούλησης με χαρακτηριστικά νοθείας.
Πρόκειται για ένα είδος πραξικοπήματος εντέλει. Οι δημοσκοπήσεις στηρίζονται στις αρχές της διαφήμισης και στην ψυχολογία της μάζας.
Οι περισσότεροι άνθρωποι, σχεδόν πάντα και παντού, δεν είχαν ποτέ αληθινή εμπιστοσύνη στις δυνάμεις τους και στην βούλησή τους. Σ’ αυτό βοήθησαν θεοί, βασιλιάδες, πόλεμοι, η φύση κλπ. Έτσι νοιώθουν δυνατοί όταν ακολουθούν κάποιον ισχυρό και τους πολλούς. Ακόμα και στο ποδόσφαιρο. Εκεί ποντάρει η διαφήμιση.
Για παράδειγμα στις προηγούμενες εκλογές όλοι θα υποπτεύθηκαν το αυτονόητο. Που είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν πρώτος αλλά οι στημένες δημοσκοπήσεις πού έβγαζαν το να πάει στο διάολο δεύτερο και το ΣΥΡΙΖΑ τρίτο ή τέταρτο, ποντάροντας στην θεωρία που ανέπτυξα πριν, του έκοψαν την πρωτιά.
Για να ενισχύσω τη θεωρία μου να πω ότι ο σύγχρονος άνθρωπος δεν κατάγεται όπως ο προκάτοχός του από τον πίθηκο αλλά απευθείας από το πρόβατο. Έτσι και το ποταμάκι θα γίνει Νείλος -την περίοδο των βροχών-που θα μας πνίξει.
Και οι πιο καλές δημοσκοπήσεις δεν έχουν έρθει ακόμη, όταν σε εθνικές εκλογές ο Μαρινάκης σαν άλλος Μπερλουσκόνι θα μας κάνει σκόνη (…ωραίο ήταν αυτό).
Προτεινόμενοι τρόποι αντιμετώπισης
-Να ζητηθεί έλεγχος των εταιριών από τη δικαιοσύνη (χα,χα,χα), ώστε να γίνει σούσουρο και τίποτε παραπάνω ή να προσληφθούν ντετέκτιβς που θα προσκομίσουν στοιχεία
-Τα κόμματα της αντιπολίτευσης (εκτός μπλέ και κόκκινων κόκκων για ευνόητους λόγους) και τα εκτός Βουλής να ζητήσουν από τους ψηφοφόρους τους να τις μποϊκοτάρουν με το να μην απαντούν, έτσι θα δικαιολογούν τα ποσοστά τους ως πλασματικά
-Να χρησιμοποιηθούν τα social media ως πλυντήριο εγκεφάλων, ώστε ο άλλος να ακούει δημοσκόπηση και να πηδάει απ’ το παράθυρο.
-Να εισάγουμε ψηφοφόρους- ΠΟΛΙΤΕΣ που να προέρχονται από τον πίθηκο κι όχι από το πρόβατο ή και να εφεύρουμε αν δεν υπάρχουν
-Να γίνουν συλλαλητήρια, συναυλίες, θεατρικά δρώμενα κατά των δημοσκοπήσεων
-Να δημιουργηθούν θεματικά κοινόβια του τύπου «Κάντε έρωτα και όχι δημοσκοπήσεις»
Να είσαι καλά
Α.Π.
(Αγαπητέ φίλε, δεν απαντούν οι πολίτες στις δημοσκοπήσεις. Ελάχιστοι απαντούν. Όποιος είχε και την παραμικρή αμφιβολία για το τι είναι οι εταιρείες δημοσκοπήσεων στην χρεοκοπημένη Ελλάδα, δεν την έχει μετά τις εκλογές του 2012, όπου στις δημοσκοπήσεις ο ΣΥΡΙΖΑ σχεδόν πάλευε να μπει στη Βουλή, και στις εκλογές κόντεψε να έρθει πρώτο κόμμα. Κι επειδή έχω κάνει την δική μου δημοσκόπηση -περπατώντας στους δρόμους και συζητώντας με πολλούς ανθρώπους-, έχω την εντύπωση πως τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών θα προκαλέσουν σοκ. Κυριακή κοντή γιορτή. Να είστε καλά.)